שנתיים ללינצ' המחריד במתנחלים, ואף לא פלסטיני אחד נעצר

ישראל פרייא | צילום: זאכריה, רבנים לזכויות אדם 3 Comment on שנתיים ללינצ' המחריד במתנחלים, ואף לא פלסטיני אחד נעצר
צילום: זאכריה, רבנים לזכויות אדם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שנתיים חלפו מהאירוע בו קבוצת מתנחלים מהיישוב אש קודש, נכנסה לכפר קוצרא הפלסטיני והותקפה באלימות קשה, ועדיין לא נעצר אף אחד מהתוקפים הפלסטינים. כך טוען אחד מהנפגעים באירוע.

פעיל הימין פנחסי בר און העלה הבוקר פוסט, ובו כתב: "לפני שנתיים ביצעו בי ובעוד כעשרים יהודים לינצ'. במשך כשעה תקפו אותנו באבנים, פטישים, קרשים ומעדרים.

"התוקפים שביצעו בנו את הלינצ' יצאו מהכפר קוצרא ואיגפו אותנו מאחורה, בשעה שהקבוצה שלנו הייתה בדרכה מהישוב אש קודש לשכונת היובל בישוב עלי.

"אחרי הטיפול בבית החולים אם שאלתם – הנזק הוא "רק" כמה שיניים שבורות, תפרים בכמה מקומות בגוף וחבלות בכל האיברים הקיימים) הגשתי כמו אזרח טוב תלונה במשטרה.

"בגלל שהשוטר הבהיר לי שזה לא מעניין אותם והם לא הולכים להתאמץ ולתפוס את המחבלים – הבאתי לו גם תמונות איכותיות עם פרצופי האנשים שתקפו אותנו, כשחלקם מצולמים בשעת התקיפה.

"אז אם שאלתם, שנתיים אחרי – וטרם נעצרו חשודים בפרשה. המשטרה והפרקליטות פשוט עסוקים עם אלו שמבצעים "לינצ'" במחבלים.

"היום הוגש כתב אישום נגד אלו שתקפו את המסתנן בבאר שבע, כשהוא נחשד בטעות כמחבל. אני וחברי כנראה נחכה. נחכה עד שיעשו רפורמה במשטרה ובפרקליטות – כי עכשו הכל שם כל כך רקוב מהיסוד, ואם הקורבן הוא ממוצא יהודי (או יותר נכון אם התוקף הוא ממוצא ערבי) – אז דמך הפקר, והתלונה שהגשת תיסגר בתוך מספר דקות.

"וכל אלו ששואלים – לא, לא הלכנו לעשות תג מחיר. ולא שזה משנה, גם מחבל שעשו בו לינצ' (להבדיל) עשה מעשה חמור, ועדיין הפרקליטות מעמידה לדין את אלו שפגעו בו".

890 888 884 881



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    הימין לא יודע לשלוט !!!!!!!!!!!
    השמאל שולט בכל המדינה חוץ מברדיו קול חי!

  2. 2

    פשוט נורא!!!!!!!
    התוקפים לדין!